
Doprava
Doručenie
Bežné zásielkydo 20 kg doručujeme kurierskou službou DPD. Doručenie priamo do rúk adresáta na určenú adresu do dvoch pracovných dní po podaní.
Cena tejto služby je 4,50 € s DPH.
Tovar je dodávaný v demonte s podrobným návodom na zloženie. Je dôkladne zabalený a poistený proti poškodeniu.
Možnosti platby
Pri nákupe v našom e-shope hausea.sk si môžete zvoliť jeden z nasledujúcich spôsobov platby.
Na dobierku
1. Vybraný tovar zašleme na Vašu adresu na dobierku.
2. Presný termín dodania Vám potvrdíme na email.
3. Platíte pri prevzatí tovaru.
4. K zásielke bude samozrejme priložený odpovedajúci daňový doklad (sme platci DPH).
Prevodom na účet
Po odoslaní objednávky Vám bude do 24 hodín zaslaná na Váš e-mail zálohová faktúra.
2. Pri platbe prevodom použijete číslo objednávky (zálohovej faktúry) ako variabilný symbol.
3. Po prijatí Vašej platby na náš účet, tovar vyexpedujeme na Vašu adresu a presný termín dodania Vám potvrdíme na email.
4. K zásielke bude samozrejme priložený odpovedajúci daňový doklad (sme platci DPH).
Dodacia lehota
U všetkých položiek v e-shope je uvedený termin dodania, ktorý sa dynamicky mení podľa počtu tovaru na sklade.
Pokiaľ nie je tovar skladom, budete o tomto informovaný, dodacia lehota v tomto prípade je 5 - 6 pracovných dní. Presný deň, kedy bude tovar doručený na Vašu adresu Vám dáme vedieť na Váš email, popr. telefón, uvedený v objednávke ihneď ako bude objednávka vybavená. Doručovacia spoločnosť bude mať k dispozícii Vaše tel. číslo pre prípad nezastihnutia na danej adrese.
Prípadne nechá vo Vašej schránke oznámenie o uložení zásielky na regionálnom depe. Telefonicky si môžete objednať opätovné doručenie na miesto a v čase (medzi 9-16 hod.), ktorý si s pracovníkmi zásielkovej služby dohodnete. Toto druhé doručenie je zdarma. Prípadne si môžete tovar odobrať i na Vašom regionálnom depe zásielkovej spoločnosti. V prípade, že v nami avizovaný deň nedodá tovar na Vašu adresu a nenechá ani oznámenie o uložení zásielky vo Vašej schránke, neváhajte nás kontaktovať, popr. sa informovať priamo na zásielkovej službe. (kontakt Vám zašleme na Vašu emailovú adresu pri odoslaní tovaru). Termín dodania Vám potvrdzujeme v momente, keď zásielka opustí našu expedíciu a je tak pevná!
UPOZORNENIE
hausea.sk si vyhradzuje právo na zmenu týchto podmienok bez udania dôvodov.
Prevzatie zásielky
Skontrolujte, či nie je obal výrobku poškodený. Pokiaľ obal bude javiť známky poškodenia (napr. bude roztrhnutý,rozlepený a pod.), tovar nepreberajte alebo prevezmite s výhradou (do dokladu o prevzatí tovaru uvediete poznámku PREBERÁM S VÝHRADOU). V prípade,že obal bude v poriadku, tovar zaplaťte a prevezmite, následne ho rozbaľte a prekontrolujte pred kuriérom. Pokiaľ po rozbalení zistíte poškodenie výrobku , spíšte s prepravcom "ZÁPIS O ŠKODE" + doplniť poznámku "PREBERÁM S VÝHRADOU" a neodkladne nás informujte.
Reklamácie mechanického poškodenia tovaru zapríčineného prepravou, prevzatie ktorého bez vád potvrdil kupujúci pracovníkovi kuriérskej služby, nebudú predávajúcim uznané ako oprávnené a plnenie z takejto reklamácie nebude kupujúcemu poskytnuté. O celej situácii nás informujte.
V prípade, že zistíte výrobnú vadu po rozbalení zásielky, ktorej obal bol neporušený, ihneď nás kontaktujte na info@hausea.sk, tel: 0940804040, je toto riešené ako reklamácia. Reklamovaný tovar od Vás odvezieme v dohodnutý termín na reklamáciu. Následne ich na naše náklady pošleme späť na Vašu adresu.